Medaljer

Fråga: Vilka ekipage tror du kommer att ha chans till medaljer i SM kat.B-D?
 
SM 2013 går på samma stället som förra året, och det är alltså dessa som är värdar för det: http://www5.idrottonline.se/ForeningenforEqualityriders-Ridsport/
 
Svar: Eftersom jag har varit dum nog att svara på denna fråga de andra åren så får jag väl fortsätta med det haha. Men på ett SM kan verkligen allting hända, de som är toppade kan dala och det är alltid någon underifrån som slår till! Nerverna kan verkligen spöka för oss ryttare! Och alla som kvalat till SM är värda sin plats och jag önskar självklart alla stor lycka till!
 
Detta är utan inbördes ordning och de ekipage jag tror lite extra på! Så svårt det  finns så otroligt många bra!
 
Kat B :Zelma Björk, Ida Janzon, Matilda Jakobsson Jag har minst koll på kat b om jag ska vara ärlig, ska spana in ekipagen ordentligt på SM! =)
 
Kat C :Moa Södergren, Linnea Holmgren, Ella Viebke , Olivia Andersson, sedan tror jag på Oj Oj också ;) Måste våga tro!
 
Kat D : Miranda Widell, Amanda Svanberg, Felicia Brännström, Paulina Harsem , Jennifer Lindvall, Emma Tegelskär , Anna-Malin Lyden , Julia Wesen
 
Det är tufft för d-ponnierna då det är hela 20 st på reservlistan, Galet! 67,7% har den som ligger på 40e platsen till SM.
 
VILKA TROR NI SJÄLVA LITE EXTRA PÅ?=)
 
Här är kvallistan till SM: http://www5.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id_584262/cf_87178/130731.PDF
 
 
 
 
 


2 Kommentarer till "Medaljer"

Cornelia - satsande bponnyryttare Skriver:

Dessa hoppas jag vinner;

Kat B - Zelma Björk

Kat C - Du :D

Kat D - Emma tegelskär

Svar: =))
Lina Dolk

2013-08-01 | 17:18:11
Blogg/Hemsida: http://cornelias.horseworld.com
Anonym Skriver:

Hej
Vilken tror du vinner på juniorsidan då? :)
Jätte fin blogg!!

Svar: kan fixa inlägg om det!
Lina Dolk

2013-08-02 | 07:51:15





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0