Moa & Puff

Puffs nya ägare Moa kommenterade i bloggen detta: tänkte bara säga att allt är bra med puff.
det första han gjorde när vi kom hem och släppte in han i boxen var och rulla;)... har tränat dressyr idag på han och det gick super! han var lite spänd när det gick förbi en häst på andra sidan bakom buskarna (neranför en slänt med buskar). annars var allt toppen han kändes riktigt fin i traven idag, wow vilken känsla jag fick! han är verkligen en riktigt stjärna och visade verkligen vad han kunde! jag har lagt ut bilder på min blogg om du vill se. kram!
 
Svar: Hej Moa!
Så kul att du hör av dig! Roligt med Puff, och ja haha han rullar sig jämt i boxen/hagen! =) Man ser hur han riktigt njuter. Kul att första passet gick bra! Tips är att alltid börja med galoppen han kommer igång bra där när man rullar igång.
 
Moas blogg: http://dressyrtjejen.devote.se/
 
Även om Puff inte var min så gillade jag honom så mycket! Så jag kommer följa Moa & Puff på vägen och önskar dom all lycka <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


1 Kommentarer till "Moa & Puff"

Moa nilsson Skriver:

Tack!
Hoppas du kommer på någon tävling i Dalarna så vi kan komma och kolla.

Svar: Skulle vara kul '=))
Lina Dolk

2013-08-27 | 15:25:09
Blogg/Hemsida: http://dressyrtjejen.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0