Tidigare

Vi måste åka strax innan 12 då besiktningen var tidigare imorgon än vad vi trodde. Tycker det är helt otroligt att man ska betala 350kr för att springa fram och tillbaka med hästen samt att vetrinären kollar i munnen.

Snacka om grymt betala per timme, då det brukar ta 3 min per häst. Det är dyrt iaf med box/ anmälan / boende/mat så detta är jag emot att det är så överbetalt.



3 Kommentarer till "Tidigare"

Alva Skriver:

Jag håller helt med dig! Det är dyrt nog som det är! Speciellt med två hästar som jag åker med :/

Svar: fy inte roligare pengar =/
Lina Dolk

2013-08-14 | 19:09:47
Blogg/Hemsida: http://alvaliew.blogg.se
Emma Skriver:

Helt sjuka priser veterinärer har överhuvudtaget ! Kom ut en veterinär o kolla min ponny o bara de kostade 3000 kr!

Svar: ja verkligen, ja en besiktning på puff kostade 3075, galet! utan röntgenbilder!
Lina Dolk

2013-08-14 | 19:45:31
Emma Skriver:

Hållet med, helt sjukt! Dessutom ska man betala 400kr per box för att man inte ska glömma mocka ut. 1500 blev det för oss med två hästar!

Svar: haha ja, tur man får tillbacka boxpengarna för mockningen när man gjort det!
Lina Dolk

2013-08-15 | 08:29:08





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0