Jag och King Co

Hittade bilder sedan min tid med King Co som jag fick låna av Brolöten, finaste B-ponny! Han är fortfarande kvar på Brolöten så jag träffar han än idag. Han gjorde så mitt dressyrintresse växte enormt.
 
Tänk vad den första hasten sätter spår till vad man väljer att rikta in sig på. Tack King Co för att du valde dressyren , jag är nöjd med valet ;)
 
 
 
 


2 Kommentarer till "Jag och King Co"

Nora Lund Skriver:

Den jackan du har på dig på bilderna har jag fått av dig så
den hänger bland mina stalljackor! :)

Svar: Den är fin! Var min favorit då:) kul att du använder den.
Lina Dolk

2013-12-28 | 13:44:53
Nora Lund Skriver:

Den jackan du har på dig på bilderna har jag fått av dig så
den hänger bland mina stalljackor! :)

Svar: Kul att du använder den nu! Det var min favorit förut :)
Lina Dolk

2013-12-28 | 13:44:53





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0