Täckkjol

Idag har jag ridit i regn på ridbanan och tränat Oj Oj nu på morgonen, han var som en liten gummiboll :)

Iaf så hade jag min Uhip täckkjol och det var super. Jag blev inte alls blöt om bena och den var väldigt lätt att rida med. Det finns som band i kjolen som man tär bena igenom så den inte fladdrar och sitter där den ska. Kjolen torkade även snabbt efter :)

Jag tyckte man såg lite tantig ut först men har ändrat uppfattning helt efter prövat detta. Super på tävling att ha över vita ridbyxorna så man håller sig varm och framförallt ren :)








1 Kommentarer till "Täckkjol"

Alva Skriver:

Bättre att se lite tantig ut än att vara dyngsur! ;)

Svar: Absolut :)
Lina Dolk

2013-12-27 | 11:12:28





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0