Tidig kväll

Går och lägger mig tidigt idag. Imorgon ska ha upp tidigt och longera/tömköra Ove vid 8 sen efter 9 kommer Elin hem och jag ska hoppa upp på Puff. Rider ut med mest skritt och trav.

Vid 11 styr bilen mot Stockholm och Årsta. Möte står på schemat!

Måste bara säga att Ove skötte sig jättebra idag när jag red ut. Jag och Oj Oj tog en långpromenad med massa morötter. Sedan klippte jag hans öron, nacke och hovskägg.

Bjuder på en bild på det fina blåmärket E-type gav mig i fredags!



1 Kommentarer till "Tidig kväll"

d Skriver:

vad har E-type gjort? :o

Svar: sparkat mig! dock var det inte meningen att träffa mig utan det var ove han ville säga ifrån till.
Lina Dolk

2013-02-04 | 18:49:30





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0