Måndag

Hej på er, hoppas eran måndag har varit bra och fortsätter med det.

Själv har jag precis kommit hem ifrån skolan, hann med tidiga bussen. Pappa räddade mig med att köra förbi mig precis när jag hoppat av bussen. Så jag slapp gå, det är faktiskt ganska långt ;)

Ska slänga i mig något att äta sen ut och rida ut på Ove.

Några önskeinlägg?



3 Kommentarer till "Måndag"

Vendela Skriver:

Superbra blogg! Skulle vilja veta hela din resa med Ojoj från början och hur ni tog er till toppen :D

Svar: fixar!=)
Lina Dolk

2013-01-21 | 16:14:42
lisa Skriver:

Jag skulle vilja att du gör ett inlägg om vad du tänker gå för gymnasie och om de häst inriktat eller en annan linje. :)

Svar: svarar i inlägg!
Lina Dolk

2013-01-21 | 17:58:56
Ebba Skriver:

Hej lina! Din blogg äger! Men det skulle vara kul om du la ut en video på eran gård! Och lägga ut lite mer videor :) kram

Svar: tack för tipset :)
Lina Dolk

2013-01-21 | 21:09:46





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0