skola

Fråga: Hej, Jag och min familj har länge funderat på att skaffa en egenhäst. Hur tycker du att läxor och hästar och träningar fungerar ihop? Har du några problem med att inte få ihop allt? :) Tack för bra blogg!
 
Svar: Hej! Vad roligt för dig/er!
Allting handlar om att planera samt vara målmedveten i det hela. Som många vet så är min mamma lärare på min skola, och hon kanske är extra tjatig om att läxorna ska in ;) Men till saken är att om jag inte hängde med i skolan så skulle jag inte få /kunna ha två-tre hästar i träning hela tiden. Skolan är viktigt och därför gäller det att hänga med på lektionerna samt att försöka se till att man inte halkar efter. När vi är på meeting flera dagar brukar jag ha med mig läxor och göra dom där. Sedan så får man ibland välja bort att träffa kompisar just för att hinna med hästar och skola.
Men ingenting är omöjligt som Gunde Svan brukar säga ;)


0 Kommentarer till "skola"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0