Fina prinsen

71.5% Fei mästerskap! Nu satte vi det vi kom hit för att träna inför SM nämligen galoppserpentinerna.

Nu Phaffe lb:1!



2 Kommentarer till "Fina prinsen"

Stina Skriver:

Hej lina! Grattis till alla framgångar, du är otroligt duktig! Du verkar vara en ödmjuk tjej med fötterna på jorden. Nu till min fråga, kan du berätta lite om baucher bettet? Man får alltså tävla på ponny med det? Jag funderar nämligen på att testa nytt bett till min ponny, då jag inte vet 100% om han trivs med det han har i dagsläget.
Lycka till med allt!

Svar: Tack snälla"
Det bettet är väldigt bra för hästar som är lite svårare att ställa åt sidorna samt som biter tag i bettet. Har funkat väldigt bra på OJ OJ men inte alls på andra jag prövat.
Lina Dolk

2013-07-26 | 16:22:09
Anonym Skriver:

Grattis grattis ❤❤❤❤❤

Kram tant Brun

2013-07-26 | 17:32:29





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0