Nästa

Det som är på agendan denna vecka är nu lite extra fokus på E-type, vi ska delta i cup i helgen, kommer starta fredag- söndag. Ska bli jättekul!

Sedan är det ju nu uppladdning inför SM som börjar närma sig. Och Phaffe & Puff som ska fortsätta i sin träning.

Hoppträning på tisdag också, hoppas vi kommer iväg på det!



3 Kommentarer till "Nästa"

Lova Skriver:

En fråga, hur ser du på detta med att vuxna rider ( elevens) ponny 4-5 dagar i veckan för att sedan eleven ska kunna gå direkt ut o vinna varenda klass den startar i. Att ponnyn licksom är skolad av en vuxen inför alla momenten och gör de helt perfekt, specielt på en högre nivå? Hoppas du fattar frågan 😊

Svar: svarat i inlägg!
Lina Dolk

2013-07-28 | 21:27:17
Pernilla W Ödlund Skriver:

GRATTIS till fina segrar på Jönköping! Du är bara så himla duktig!! Jag är såå imponerad. Visst du har fina ponnier men jag är rätt så säker på att DU gör dem fina, till stor detl!
Du kanske hörde om Nido, av din mamma? Fråga henne, annars. Så tråkigt!
Kommer ni upp och är funkisar på någon tävling i höst? Hoppas vi ses snart! I vilket fall som hejjar jag och Emma och håller tummarn för dig på SM! Stor KRAM

Svar: tack pernilla! Har man fina hästar så kommer man långt =) Är på Årsta idag! kram!
Lina Dolk

2013-07-28 | 21:42:20
Blogg/Hemsida: http://pernillaodlund.se
Amalia Skriver:

Hej!
Först så tycker jag du är grymt duktig på att rida!
För det andra så undrar jag vart SM kommer gå i år?
Kram och Lycka till!

Svar: tack snälla! SM går som förra året på samma stället. Det äe Equline riders som håller i det =)
Lina Dolk

2013-07-28 | 22:53:24
Blogg/Hemsida: http://www.amaliawahlstrom.horseworld.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0