Pigg träning hemma

Duktiga Puff utvecklas hela tiden, han är jätterolig att rida! Ser ni att travökningarna börjar bli bättre än sist? Med mera styrka så kommer de blir super.



2 Kommentarer till "Pigg träning hemma"

Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken Skriver:

Det har absolut blivit skillnad! Bra jobbat!

Svar: tack! vi kämpar på!=)
Lina Dolk

2013-07-31 | 10:21:05
Blogg/Hemsida: http://linnforsstrom.blogg.se
Jessica Skriver:

Jag har följt Puffs utveckling väldigt noga sedan han kom till dig eftersom jag tycker att han liknar min ponny lite i ridningen. Jag tyckte därför att det skulle bli väldigt intressant att se hur hans travökningar bland annat skulle utvecklas eftersom min ponny har lite svårt för det ibland. Och det har verkligen blivit en stor skillnad på Puff!

Även om jag har följt er utveckling så skulle jag vilja ha lite tips på hur man ska träna ökningarna med sin ponny? Hur ska man tänka? Agera? Någon bra övning? Är så sjukt nyfiken efter att ha sett hur Puff svävar fram på denna filmen :)


Svar: kommer ett inlägg om detta :)
Lina Dolk

2013-07-31 | 22:55:44
Blogg/Hemsida: http://Helander.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0