Brolöten

Jag var idag på Brolöten och hjälpte Emelie i hennes stall samt tränade med Oj Oj. Det är ett tips för er som vill träna mer men känner att ekonomiskt är det inte möjligt, börja hjälpa till i din tränares stall, du får många nya tips och idéer även utöver just självs ridningen, samt att jag kan träna min prins.

Oj Oj går bra, stundtals är han riktigt fin men ibland tappar vi det hela och tycker lite olika skulle man kunna säga. Men känslan finns och det är så roligt att träna inför alla årets tävlingar.

Det är nationell start i helgen för oss igen, i Eskilstuna! Endast 45 min, lite skillnad mot att åka 6 timmar till Skåne ;) jag startat 1 klass och Emelie kommer vara där och hjälpa mig, det är bra för då får hon se vad vi brister i på tävling samt även se vad vi kan.



1 Kommentarer till "Brolöten"

Matillda Skriver:

Kan du inte lägga upp din tävlingsplanering?

2013-05-02 | 18:28:34





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0