ledig

Fråga: Hej Lina! Måste först säga hur grym du är på att rida! Tumme upp för dig och Oj Oj. Har en fråga. Du åker och tränar på brolöten varje tordag men hur kommer du ditt med Oj Oj? Kör ni ditt han på morgonen eller på kvällen innan?
Kram
 
Svar: Tack snälla, vad glad jag blir när någon skriver så till mig =)
Elin jobbar alltid kväll på torsdagar så då kör hon mig, väldigt snällt att hon ställer upp!
Jag ser alltid till att ha skåpet packat och klart kvällen innan och sedan så ligger skydden och täcket han åker redo så vi har bra snurr på det hela :)Sedan mockar vi och sopar trailern direkt när vi använt den så den alltid är redo för avfärd igen. Rent och snygg ska den vara!
 
KRAM
 
 
 
 


0 Kommentarer till "ledig"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0