Lina <3 Equipe

Om jag ska lyfta fram en sak i min utrustning jag inte kan leva utan så är det min sadel,den är så otroligt skönt och jag sitter bra i den!
 
Jag har den såklart på Oj Oj men även Valle som är en storhäst kan ha den! Perfekt för den sadeln Valle brukar ha är lite stor för mig så då gled jag bara runt, nu sitter jag återigen som en smäck ;)
 
http://www.equipe.se/produkter?page=shop.browse&category_id=1
 
"

Equipe Saddles säljer handgjorda italienska sadlar av högsta  kvalitet och tillbehör som t.ex. träns, benskydd, gjordar och stigläder.  Det finns Equipe-sadlar i flera prisklasser till dressyr, hoppning,  fälttävlan, distans och islandshästar.

Vi och våra återförsäljare har  stor erfarenhet av sadelutprovning och finns representerade runt om i  Sverige och övriga Skandinavien. Du är alltid välkommen att kontakta oss  för ett hembesök, då kan du prova sadeln på din häst i lugn och ro i  din hemmiljö."


Jag använde även min sadel på Puff och den låg bra på honom med =)

 


0 Kommentarer till "Lina <3 Equipe"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0