Avkommor

Idag fick vi filmer skickade på Jouleens avkomma. Superkul att få se och det ger verkligen en hint om att vi kommer också ta föl på Jullan när tiden är rätt. Alltså om några år ;)

Nu är det full fokus på junior och youngrider åren! 

Men vad roligt sen att få välja hingst till henne och försöka få våran egna uppfödning! 

Jag skulle dock vilja ha en till riktigt fin häst som kan vara på samma nivå som Jullan. Eller gärna bättre, en läromästare . Så finns det någon GP häst i skogarna och gömmer sig som vill trappa ner kontakta mig höhö




2 Kommentarer till "Avkommor"

johanna Skriver:

Varför är valle till salu och varför köper du inte honom? :-)

Svar: Ja han är till salu, men jag har inte de pengarna under kudden direkt ;)
Lina Dolk

2014-04-08 | 21:20:14
Emelie Skriver:

Roligt! Kan fu inte visa film och berätta mer om avkomman?

Svar: Jag vet inte om Carina (ägaren) vill det. Det är alltså samma ägare som Jouleen hade, det är lite roligt :)
Lina Dolk

2014-04-08 | 21:41:53





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0