Dagens fem hästar

Fem hästar ridna!
Och faktiskt är jag nöjd med allihopa. Testade nytt bett på E-type som funkade bra, skönt! Hans problem är att han kan bli rätt framtung, men på detta gick det suveränt. 

Red igenom några tänkta programdelar i min framtida kür med Jouleen. Och som vanligt när man tränar kür är det lite kaos och man tappar kvalitén i allting när man testar olika varianter på rörelser. men vi hittade några vägar vi tror på! Efter alla teströrelser red jag loss henne ordentligt och blev hon blev väldigt fin med bra flyt. 


Åkte och red Flippan också, gick bättre idag då hon släppte mycket snabbare och inte låg på så mycket. Jag och Linnea red tillsammans :)






1 Kommentarer till "Dagens fem hästar"

Emma Skriver:

Vad för bett bytte du till? :D min häst blir också lätt framtung.
:D

2014-04-05 | 23:05:35





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0