Kan ej starta

Åhh! Jag får inte starta imorgon :( det finns en regel som säger att man får anmäla till tävling även om man inte kvalat till om man tarbort anmälan en vecka innan anmälningstiden gått ut.

Nu gjorde ju vi hästbyte ifrån E-type som är kvalad till Jouleen eftersom hon blev klar för Msv b i tisdags.
Men kvalet måste ske innan anmälningstiden gått ut. Skit tråkigt! Men regler är regler så bara att följa. 
Tack Oliva för att Du gjorde oss uppmärksamma på detta!

Sjävklart gick Jouleen super idag.. Jaja kul det iaf ;) 







5 Kommentarer till "Kan ej starta"

Nora Skriver:

Hej
Du har kanske redan svarat på detta någon gång men isf kan du väl länka.
Till frågan. Min häst tappar all energi på banan. Hon är väl inte världens mesta pigga hemma heller, men på banan dör hon och det är så synd för då kan vi inte visa vad vi verkligen kan. Har du något tips på vad man kan göra, både på banan och hemma?

2014-02-08 | 19:36:30
en trogen läsare Skriver:

Hej jag har en liten fråga. Men först vill jag bara säga att din blogg är så bra! Tumme upp!
Men till frågan , varför köpte du just jouleen? Varför fastna du för just henne?

Ni kommer bli farliga på tävlingsbananorna tillsammans!
Kram

Svar: Svara i inlägg :)
Lina Dolk

2014-02-08 | 20:43:24
caroline Skriver:

Hej Lina! Din blogg är så bra!
Jag har en fråga, och jag vet att det är ett jobbigt ämne hos dig,och därför avgör du om du vill svara på min fråga.

Är det någon som har ring och är intresserad av oj oj. Varför väljer du att sälja honom när du får tävla honom något år till. Hoppas att det inte gjorde något att jag frågade denna fråga!
Kram

Svar: Svarar i inlägg
Lina Dolk

2014-02-08 | 20:49:39
Johanna Skriver:

Haha nu blev det många kommentarer men det var det här jag menade, att man får anmäla till tävling även om man inte kvalat bara man tar bort sin anmälan senast en vecka innan anmälningstiden går ut?

2014-03-18 | 11:36:53
Blogg/Hemsida: http://bergqvistjohanna.blogg.se
Johanna Skriver:

Haha nu blev det många kommentarer men det var det här jag menade, att man får anmäla till tävling även om man inte kvalat bara man tar bort sin anmälan senast en vecka innan anmälningstiden går ut?

Svar: Ja!:)
Lina Dolk

2014-03-18 | 11:36:55
Blogg/Hemsida: http://bergqvistjohanna.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0