Killar killar killar

Kommentar: Måste bara säga det här (har inget med inlägget att göra) men vet att du skrev att du inte har tid med pojkvän då du lägger all tid till hästen! som jag håller med dig så otroligt mycke på! för jag har skaffat pojkvän som är så nog den mest ointresserad av hästar och jag tappa lite lusten att gå ut i stallet, MEN han gjorde faktiskt att jag fick lust igen, han tjatar på mig varjedag att jag ska ut till stallet och han följer alltid med mig ut och mockar och gör klart allt i stallet undertiden jag rider även fast han tycker det är urtråkigt men han vill att jag ska hålla på med det jag älskar mest och stöttar mig igenom det! måste bara säga att alla häst tjeje borde ha en sån pojkvän! och att det är otroligt roligt att dom vill detta! ^^

Svar: hej! Kul att det funkar för dig och att du hittat lusten tillbaka till stallet.
Jag vill inte ha en kille som gillar hästar men visst kan det vara en fördel om den (när jag nu faller för någon) har intresse att kolla någon gång. Men stallet är min frizon och där vill jag vara själv ;) 

Här är en bild på världens bästa kille : OJ OJ
Tänkte hitta en kille i hans kategori annars får det vara vill inte gå ner mig ;) 

Nehepp tre hästar tränade, sista kvar nu! 




3 Kommentarer till "Killar killar killar"

Linnea Skriver:

Hej! Min häst välter in på min ena skänkel.. Hur får jag honom mer liksidig? Svara gärna i inlägg :)

Svar: svarar i inlägg!
Lina Dolk

2014-02-26 | 21:29:56
Vendela Skriver:

Hahah håller helt med satsar stenhårt i fälttävlan och killar är inte riktigt prio ett i det läget, tur att tre av hästarna jag tävlar är killar så jag inte är helt ensam ;)

Svar: haha tur det finns flera som mig ;) lycka till med din satsning!
Lina Dolk

2014-02-27 | 07:50:02
Mimmi Skriver:

Hahaha, fan, nu ska jag vara ytterligare en sån som tjatar (stackars dig;)) men min BF är totalt ointresserad av hästar, har vart med en gng och det var typ det tråkigaste han vart med om, MEN å andra sidan har han ett intresse som tar lika stor tid, så han förstår när jag inte hinner..! (: haha, jag fattar att du inte har tid, men hittar man bara rätt människa - så får man det att fungera, tro mig - jag sa samma sak innan..! ;) för övrigt har du fruktansvärt fina hästar, och är extremt duktig! Du är också den som fått mig att fortsätta med det mesta när jag haft, enligt mig själv, alldeles för mkt på gång..! "Hinner Lina, så hinner du med!" Haha..! Fortsatt lycka till, och tack för en bra blogg (:

Svar: Haha jag jag behöver någon kille som är borta väldigt väldigt mycket;)
Haha det gäller att utnyttja tiden rätt! Kul att jag kan påverka andra att hinna :))
Lina Dolk

2014-02-27 | 18:32:09





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0