Katrineholm

Tänkte fortsätta att utvärdera tävlingsplatsen jag är på, kanske någon som tycker det är bra om ni själva ska dit?

Katrineholm

+ : att de har tävling såhär tidigt på året!
+: tyckte starttiderna rullade på, jag märkte inte av några förseningar för mig
+: att de använder sig av equipe.
+: trevliga funktionärer, speciellt i seket ;)
+ underlaget inne på tävlingsbanan var bra

-: riktigt dåligt underlag på framridningen i ridhuset, hade varit bättre att ta med solstolen och spela volleyboll där ;) alldeles för löst och för tungt. Jag ville inte utsätta mina hästar för det och valde att rida fram på utebanan som var bättre men inte bra.

-: lite dålig belysning på utebanan när det började skymma (dock red jag innan det mörkna så jag drabbades inte av det)

Jag kommer tillbaka :)






0 Kommentarer till "Katrineholm"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0