Dagen

Vet inte riktigt när jag slutar och kommer hem idag, men då ska iaf jag och Elin rida Rulle och Gig ihop. Sedan tar jag Oj Oj medan Elin gör iordning Jouleen för att åka till Strömsholm för banträning.

Ska åka och träna Valle också så fort jag kommer hem.

Ikväll behövs det även sy på nummerlappar på schabraken  för morgondagens och fredagens starter samt packa skåpet.

Mamma börjar senare idag så hon fixar stallet på morgonen så allting är klart där- tack! 

Elin har även bestämt att vi ska hinna högtryckstvätta hela stallet innan vi åker på måndag, så vi behöver börja bära undan alla saker också. Som sagt det är inte bara ridningen som tar tid ;) 




9 Kommentarer till "Dagen"

Matilda Skriver:

Hoppas ni får bättre väder än vad vi har för här regnar det (Jämtland)

Svar: Regnar tyvärr här också:/
Lina Dolk

2014-06-04 | 08:46:47
Anonym Skriver:

Hur mycket tar du i ersättning för hästar i träning?

Svar: mejla elin för information [email protected] eller ring =)
Lina Dolk

2014-06-04 | 11:51:06
Karro Skriver:

Hej, du verkar alltid ha många hästar att rida men jag undrar hur du brukar prioriterar då? Jag själv har en egen häst och även en yngre häst som jag tävlar men som jag inte äger själv. Tex om du har ont om tid, väljer du att prioritera längre pass på dina egna hästar eller korta pass på alla hästar? Eller om det är två tävlingar på samma helg med olika hästar? Det är ju väldigt roligt att andra vill att man ska rida deras hästar och man vill ju ta vara på chansen men man vill inte ta för mycket tid från sina egna heller.. :)

Svar: Jag hinner faktiskt med ridningen som jag ska på alla, väldigt tidiga och sena dagar ...:)
Lina Dolk

2014-06-04 | 12:17:18
Kaffehörnan Skriver:

Tänk efteråt blir de så snyggt

2014-06-04 | 12:23:59
Blogg/Hemsida: http://www.kaffehornan.se
Malin Bergsell Skriver:

Åh snygg sadel :)

Svar: Superskön!:)
Lina Dolk

2014-06-04 | 16:37:24
Blogg/Hemsida: http://www.malinbergsell.blogg.se
Robex Lundgren Skriver:

vilken fin häst du har

2014-06-04 | 16:41:24
Blogg/Hemsida: http://ghgumman.blogg.se/
Sara - träning och hälsa Skriver:

Hej! Allt bra med dig? Vilken fin blogg du har
Jag har en Dagens blogg tävling på min blogg, skulle vara super kul om du ville vara med! :)

Kram!

2014-06-04 | 16:44:56
Blogg/Hemsida: http://nolongerironics.blogg.se
Elin och Gisela Skriver:

Hej Lina! Vi driver bloggen sixteen.se i modeanda och i hopp om att inspirera dig! Kramar Elin och Gisela

2014-06-04 | 16:46:40
Blogg/Hemsida: http://sixteen.se/
undrar Skriver:

Hej!
Är det veterinärbesiktning för dressyren imorgon? För dig o din klass alltså? :-) lycka till morgon!

Svar: Hej! Nej det är för youngrider och GP tror jag endast..
Lina Dolk

2014-06-04 | 18:48:03





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0