fixar

Har varit på Brolöten ifrån morgonfodringen till 15 idag och hjälpt till i stallet. Även Alice var med och kollade in rutinerna lite inför att vara med lite i sommar.
 
NU är det packning som gäller, jag har fått låna Emelies mellanskåp så det underlättar en hel del att göra det smidigare. Sedan lånar vi även Kåbrings lilla lastbil som vi hämtar imorgon för att packa in allting i.
 
Jag går även runt och lyssnar på min kürmusik så det ska sätta sig ordentligt fick den skickad idag, så ska rida igenom den imorgon. Och det gäller att jag kan den så det går smidigt och enkelt. Dolly Parton musik rakt igenom!
 
Ska rida lite här hemma också. Dock inte Jullan då hon vilar helt ifrån ridning idag.
 
 
LINNEA LÄGG UPP BILDERNA PÅ VALLE TACK ;D  <3


1 Kommentarer till "fixar"

Matillda Skriver:

Ingen rast och vila där inte! Glöm inte att lägga upp packlistan om du hinner. :)

Svar: Får vila i lastbilen när vi åker sedan ;)
Lina Dolk

2014-06-07 | 18:13:48





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0