Hemma!

Äntligen hemma efter en vecka på resande fot!

Jullan fick direkt gå ut i hagen med sin kompis Messi. Och vi tog hand om att plocka ur alla saker ifrån lastbilen samt skura den invändigt. 

Tack Emma Kåbring för lånet av lastbilen återigen (ingen som har en begagnad lastbil tillsalu? Gärna med sovdel!) tack Alice för att du följde med som vän och superfotograf. Självklart även till mamma och pappa som ser till att jag kan åka. Går på en heldel ekonomiskt, vi gjorde faktiskt en lista där vi skrev upp varje utgift ifrån glass till hotell och starter. Allting! Ska bli intressant att räkna ihop det hela och lite skrämmande.

Nu ska vi grilla med familjen sedan ska jag hoppa upp på Gig och Oj Oj! Ska ta efter en killes ridstil som inspirerade mig.. :D 

Har så mycket energi till att utvecklas ännu mera efter denna vecka! Tack förbundet att jag fick förtroende att åka till denna fantastiska resa. 


5 Kommentarer till "Hemma!"

Johanna Skriver:

Härligt ;)

Svar: Verkligen!:)
Lina Dolk

2014-06-15 | 18:21:15
Blogg/Hemsida: http://www.jojosmind.blogg.se
Inger Skriver:

Bra ridet Lina! Och vilken syrra du har, som rattade hela långa vägen till Hagen o hem igen:) Kul att Alice fick hänga med också!

Svar: Alice är bokad nästa år med!(om vi får åka haha) ja visst är hon grym!
Lina Dolk

2014-06-15 | 22:07:38
Anonym Skriver:

Hur vore det att tacka sin syster någon ggn..... Så mycket som hon ställer upp på dig!!!!!!!!

Svar: Du vet ingenting om hur jag tackar min syster.
Lina Dolk

2014-06-16 | 07:06:15
Julia Skriver:

Du är SÅ himla värd det 😃 är det någon anonym person som är i farten igen ? Tråkig attityd vissa har, ta inte åt dig en massa skit:) kram

Svar: Tack!:)
Lina Dolk

2014-06-16 | 17:29:45
anonym Skriver:

Hej, skulle vara roligt om du la ut listan på alla kostnader så man vet ungefär vad ett sånthär stort meeting kostar :) Lycka till med allt!

Svar: 17.000kr kommer inlägg på nya mejladressen sen om alla utgifter.
Lina Dolk

2014-06-19 | 14:04:11





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0