Planen med Gig och Rulle

Jag är nu anmäld med Rulle och Gig till gripens meeting nästa helg. 
Gig som är 5 år kommer starta lb:1 med mig på fredag sedan Ungponny lb med sin ägare. Jag tror Ungponny klassen gör sig gig bäst i då han ligger lite efter och är valpig men med fina gångarter.

Rulle som är 6 år kommer starta lb:1 på fredag, la Ungponny lördag och söndag la:1, han är dock reserv i alla klasser så vi får hoppas att han kommer med. Rulle är rätt stabil av sig så tror att de vanliga klasserna funkar bäst på honom. 

Bild ifrån träningen i morse

Gig och Rulle kommer följa med mig till Brolöten imorgon då jag ska hjälpa till där i två dagar. Blir bra för dom att miljötränas samt att jag får hjälp med dom. 




2 Kommentarer till "Planen med Gig och Rulle"

Julia Skriver:

Då får ju jag tävla mot dig :O nu blir jag verkligen nervös

Svar: Inget av vara nervös för :) kram
Lina Dolk

2014-06-16 | 12:09:01
Blogg/Hemsida: http://juliastegfeldt.blogg.se
Fia Skriver:

Alltså såååå fin ponny.. Påminner mycket om min gamla ponny Danilo alias flens avkastarkung... Hihi:)

Svar: Visst är han snygg :)
Lina Dolk

2014-06-16 | 12:33:17
Blogg/Hemsida: http://soffiajohansson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0