Ryttarmeddelandet

Kollar över ryttarmeddelandet för tävlingen på Strömsholm nu i helgen, och på torsdag rider vi på stora banan framför slottet, juniorerna går ut sist och jag startar med Jouleen: 17:26    Valle: 19:54 (sist i klassen) det är 18 st juniorer med och Fei lagtävlan går klassen i.
 
Sedan på fredag så rider vi på stallplan och då rider vi fram inomhus. Valle: 08:38 och Jouleen: 10:58 och då är det 19 st med och vi rider Fei mästerskap.
 
Vi kommer inte ha hästarna uppstallade utan kommer åka med dom, tar cirka 1h för oss att åka. Skönt för hästarna att komma hem och inte stå kvar. Speciellt Jullan eftersom hon ska iväg senare en längre period.
 
 
Vi åker till Strömsholm och tränar på banan imorgon, känner att all miljöträning är bra för mig och Jouleen som är på stora banor. Och stora banan är öppen imorgon mellan 16:00-19:00, ska försöka komma dit tidigt då jag antar att många kommer träna när de kommer fram senare på kvällen.
 
Jag kommer även vara på plats på söndag, det är ju en stor ryttarfest detta med både hoppning, dressyr och fälttävlan det vill man inte missa. Och självklart ska jag heja på min tränare Emelie och Briman!
Vill även se Emma Kåbring som hoppar GP hoppningen, det är hennes lastbil vi lånade till Hammarö och även den vi kommer ha till Tyskland. SNÄLLA! Tycker att Emma är grym, född 1990 och fajtas redan i GP klasserna med segrar och placeringar! Hon kommer ju även härifrån Sparreholm (hennes pappa bor här) endast 7 minuter ifrån oss, roligt att det faktiskt finns så duktiga ryttare ifrån denna lilla samhälle. Jag menar både Emma och Emelie rider på GP nivå!
 
Denna bild är fin på Jullan tycker jag! <3
Fotograf Linnea
 
 


7 Kommentarer till "Ryttarmeddelandet"

Rebecca Tengström - Fotoblogg Skriver:

Kul ska försöka fota er!
Du menar väl att fredagens tävling går på stallplan? :)

Svar: vad roligt! ja precis det menade jag!=) ändrat!
Lina Dolk

2014-06-03 | 11:41:44
Blogg/Hemsida: http://www.rebeccatengstrom.blogg.se
Annika Skriver:

Så fin häst!

Svar: Tack!
Lina Dolk

2014-06-03 | 12:45:37
Blogg/Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se
Anonym Skriver:

Kan man åka o kolla på dom tävlingarna även om man inte ska tävla?:)

Svar: Ja absolut! Det är massor med publik där:)
Lina Dolk

2014-06-03 | 16:45:36
Hanna Karlsson Skriver:

Fin bild! Lycka till på tävlingarna.

Svar: Tack så mycket!
Lina Dolk

2014-06-03 | 19:02:53
Blogg/Hemsida: http://hannafialotta.blogg.se/
Katta Skriver:

Hej! Just nu har jag veckans blogg på men blogg :D Kolla gärna in :) Och jag ber om ursäkt i fall du inte gillar såna här kommentarer. Kramar Katarina :)

2014-06-03 | 19:12:38
Blogg/Hemsida: http://shettisdrottning.blogg.se
Charlotte Andersson Skriver:

Åh vilken härlig bild!! :)

Svar: Tack!:)
Lina Dolk

2014-06-03 | 19:14:38
Blogg/Hemsida: http://lottebloggar.blogg.se/
Julia Skriver:

Superfin bild!

Svar: Tack!:)
Lina Dolk

2014-06-03 | 19:18:32
Blogg/Hemsida: http://juliaoflund.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0