Sammanhållning!

Man får en härlig stämning och bra sammanhållning när man åker iväg ett svenskt team så här. Vi hejar på varandra, har vårat "eget" svenska stall och pratar häst dag in och ut. 

En del av svenska dressyrteamet. 

Jennifer och Linnea in action! 

Heja SVERIGE!! 
Jag, Jan Brink, Mathilde och Sofie och hennes mamma står och väntar på Sound Check.

Blev trött på Alice, så slängde iväg henne ;) 
Mathilde Hanell

Wilma Björk

Johanna Jenland 
 
Clara Egholm 


Beatrice Ivarsson 
Jennifer Lindvall
Sofie Andersson
Klara Svanberg 
Sofie Andersson
Elin Mattsson 


6 Kommentarer till "Sammanhållning!"

Anonym Skriver:

Varför rider vissa på träns? Svara gärna i inlägg

Svar: Ponny rider på träns.
Lina Dolk

2014-06-14 | 06:31:59
Anonym Skriver:

Fler sånna här inlägg! Det är kul och se lite hur det är och så på tävlings platsen. Förresten tycker jag det går jätte bra för dog och jullan ju, så duktiga ni är!

Svar: Kommer massor :) tack!
Lina Dolk

2014-06-14 | 08:01:43
bella Skriver:

åhh va kul det ser ut :D

Svar: Superkul!:)
Lina Dolk

2014-06-14 | 10:13:33
Anonym Skriver:

Hej! Grattis till framgångarna. Jag undrar om du vet vart man kan se vilka som kvalat till SM i år samt vad för procentsattser det ligger på? :)

Svar: Tack. Jag vet inte om de listorna är klara. Gå in och kolla åstorps hemsida:)
Lina Dolk

2014-06-14 | 18:36:07
Julia Skriver:

Hej! Vet du va det ör för märke på Clara Engholm kavaj?

Svar: Nej jag vet faktiskt inte. Kolla med henne på instagram :)
Lina Dolk

2014-06-14 | 20:57:48
Viktoria Skriver:

Är inte Felicia brännström med?

Svar: Hon kom inte till start.
Lina Dolk

2014-06-14 | 22:55:25





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0