Styr upp oss

Det här med att börja trappa upp nivån med träningen och vad man sätter för ribba gäller även allt! Vet inte vad som hände, men när Oj Oj fick sin vila efter operationen så lät vi allting vara. Men nu jäklar ska vi tillbaka till toppen gällande allt. 


Att ha en sådan orykt man på stjärnan i stallet kommer inte ske igen hoppas jag. 
Innan

Efter(lite kvar att jämna till men jag fick blåsor på fingrarna) 

Under tiden frissan fixades så fick Oj oj stå med super skydden ice-vibe
Snyggade även till öron och svansen.

Det är lite som att gå i mjukiskläder hemma, man blir segare och inte lika motiverad. Men om man klär upp sig lite och kammar till håret så kommer viljan och energin fram, jag tror hästarna känner det också !



2 Kommentarer till "Styr upp oss"

Sara Skriver:

Hej!
Hur lång tycker du att manen ska vara för att få till bra storlek på flätorna?

Kram Sara

Svar: Jag tycker om när den är lång, cirka 2.5 handflator brukar vara bra när knopparna ska sys!:)
Lina Dolk

2014-06-17 | 13:04:14
Nora Skriver:

Har du något tips på hur man ska banta en häst? Jag har dragit ner så mycket så möjligt på kraftfodret och höet, men det hjälper inte.

Svar: Konditionsträna! Ut och galoppera och rid längre pass:)
Lina Dolk

2014-06-17 | 13:50:30





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0