Var det någon som sa sne?

Jag har upptäck att jag är otroligt sne. Jag har problem med axlar/rygg då axlar hoppat urled och smärta i rygg, axlar och nacke. Det är något jag borde kolla upp innan det blir någe större problem. 
 
Mamma sa att det var reklamation av unge och pappa undra om jag var krockskadad, haha! 
 
 
Men har ni tänkt på hur noga vi är med våra hästar. Tex Oj Oj och Jullan var hos massören idag och vi har regelbundna besök hos både tandläkaren, massör och veterinär. Men hur bra tar vi hand om oss själva? Okej jag är ju stammis hos tandläkaren men det är inte samma sak. 


3 Kommentarer till "Var det någon som sa sne?"

Elise Skriver:

Finns en jätte bra naprapat i Flen som heter Gustav Ingelstad som jag är super nöjd med!! Förut spände jag mig väldigt mycket i ena armen när jag red och hade ont i axlarna men nu är det helt borta! kanske något att prova? :)

Svar: Han vet jag om, kanske ska ta och boka en tid hos honom!:) kul att du blev bättre:)
Lina Dolk

2014-03-10 | 22:51:03
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se
Sofia Skriver:

Jag är oxå extremt sned i axlarna, men är du säker på att det är där problemet sitter? Ställ dig i underkläder framför en spegel och granska, jag skjuter min höft två centimeter åt ena hållet vilket gör att jag viker mig i sidan och ena axeln åker ner

Svar: Ska undersöka detta utförligt. Vem vet då kanske jag rider ännu bättre sen ;)
Lina Dolk

2014-03-11 | 05:07:13
L:A Skriver:

Hej Lina
Vår equiterapeut som tar han om våra ponnyer tar även hand om mina döttrar fungerar perfekt ett måste om det ska gå bra
Inte bra om man är sned påverkar ju hästen negativt lätt att det kan bli oliksidigt.
Ha det bra med din fina fina hästar :)

Svar: Det låter ju super! Måste kolla upp min snedhet tror jag allt! Tack så mycket :)
Lina Dolk

2014-03-11 | 05:23:36





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0