Fina hästar <3

Alla tre ponnyerna är ridna idag, Oj Oj, Rulle och Gig. 

Känns så härligt att ha hästar hemma i olika stadier, det utvecklar mig som ryttare enormt!

OjOj- så fort han är igång igen med alla rörelser så kommer han vara till salu igen. Om han inte är såld innan så får
Han mer än gärna hänga med mig pch Jouleen till SM! :D 

Rulle: fantastisk fin 6åring som gillar att jobba. 

Gig: endast ridit två gånger, har stor potential och jag tror på honom! 5 år

E-type: teknisk svår att rida men när man gör rätt är han riktigt fin! Utbildad Msv.

Sedan min Jouleen, säger som jag gjort hela tiden, nästa år ska bli vårat år! Allt i år är bonus. 

Ska försöka få gig och Rulle på film imorgon :) 




2 Kommentarer till "Fina hästar <3"

Ebba Skriver:

Har du alltid lindor när du rider oj oj i ridhus/paddock? :)

Svar: Ja jag gillar lindor mer än skydd så oftast blir det benlindor på:)
Lina Dolk

2014-05-30 | 22:34:11
Ellen Skriver:

Gud så sött med alla ponnyer ni har hemma i stallet just nu! Ska bli kul att se hur du lyckas forma dem :)

Svar: Ponny är så roligt att rida :)
Lina Dolk

2014-05-30 | 23:08:54





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0