Planerar sommaren

Åkte till Brolöten efter lunch och hade med mig Jouleen för träning samt hjälpa till där, red även Valle. Nu är jag återigen hemma och sitter och skriver en planering för HELA sommaren.. Det är så mycket nu så planeringen måste göras. Jag och Elin försöker kolla igenom allting med tävlingar träningar samt att jag faktiskt ska till Gotland och ha semester några dagar med Linnea :)
 
Som vanligt så kommer jag spendera mycket tid på Brolöten, men eftersom vi har två extra hästar hemma i träning så måste det planeras mera. Elins semester måste också passa men hon har bara två veckor och den ena är SM veckan och sedan har hon bytt en massa dagar nu när vi ska till Tyskland i en hel vecka. Man borde bo i Skåne för att slippa två resdagar ;)

 
Fick även ett mejl om ännu en rolig tävling men det tar vi senare när vi vet hur allting landar.
 
Fokus nu är Strömsholm på torsdag samt fredag sen åker vi ju faktiskt nästa måndag (!)
 
 
 
 
 
 


3 Kommentarer till "Planerar sommaren"

Matillda Skriver:

Åker ni till Strömsholm på torsdag eller åker ni dagen innan? Tänkte för jag såg klassen inte startade förrän på kvällen.

Svar: Jag ska träna på banan på onsdag sedan åker vi i mellan då vi bara har 1 timme dit :)
Lina Dolk

2014-05-31 | 20:46:10
Julia Skriver:

Kan inte du visa hur du syr dina knoppar någon gång? :)
Btw, älskar din blogg. Roliga, läsvärda inlägg och mycket fina bilder. Sen är det ett plus med snygga hästar och en mycket duktig ryttarinna ;)

Svar: Det finna en video när jag syr om du kollar på videofyme :)
Lina Dolk

2014-05-31 | 22:24:57
Blogg/Hemsida: http://juliastegfeldt.blogg.se
Filippa och Hanna Skriver:

Jättesnygg blogg! :D

Svar: Tack:)
Lina Dolk

2014-06-01 | 19:42:02
Blogg/Hemsida: http://interviewme.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0