Dummmmaaaaa sak!

Hej på er!
Har försökt att lägga in bilderna flera gånger men bildläsaren är trasig så det går inte -.-
Ska försöka fixa det på något sätt. Men tänkte skriva hur hästarna har gått ;)

Igår:

E-type - Jag longerade honom, han så jätte fin ut.
Oj Oj - Elin hjälpte mig på banan, han var jätte fin på slutet.
Ove - Honom red jag ut på, vi hoppade över vatten. Hehe han tyckte det var jätte kul ;D
Casanova - Red för Elin. Med div 3 laget. Han var fin han med ;)


Idag:

E-type - Elin red honom på banan, han var inte riktigt loss i bogarna men blev bättre mot slutet.
Oj Oj - Jag red ut på han idag. Han var lugn hela tiden till och med när vi möte en massa traktorer :D
Ove - Honom red jag på banan samtidigt som Elin red E-type. Han var lite seg idag, men mjuk.
Casanova - Han och jag övade på pogramdelar. Det gick bra, han var lite stark i höger galoppen.


Har även bestält lite ifrån hökks idag:


Vita helskodda ridbyxor.


4 par strumpor.


;)


En höpåse till Ove, så att han inte ska fastna.


Div 3 laget. Tog bilden av Linnea ;)

Ifrån vänster:Beatrice Wijnbladh - Amica Flash, Linnea Swärd - Victory, Alice Carlsson, Lina Dolk - Casanova V, Linnéa Philipson - "Sarina"
 




Lina Dolk



0 Kommentarer till "Dummmmaaaaa sak!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0