Efter onsdag kommer torsdag!

Hejsan!

Idag har jag ridit ut på Oj Oj och Ove ;) Skoj!
Båda var fina, Oj Oj var som en gummiboll ;) Jag kunde öka, minska, olika långa sträkor och jag behövde bara tänka vad jag skulle göra så gjorde han det! ;) Duktigponny som kan läsa tankar ;)
Men han har blivit grön :0 Han rullar sig på gräset istället för leran det är ju bra, men han kan ju låta bli att blöi grön :s

Hade ju då tänkt att ladda upp lite bilder sen idag, med jag har lagt sladden på något bra ställe så det blev inte så ;/ Men det får bli bild i repris :P 

Juste! Det är en ny design på gång också, missa inte det! Det är Rebecka som är snäll och hjälper mig med det! Tack! <3 


Oj Oj hos gammla ryttaren! ♥ 




 


Lina Dolk


0 Kommentarer till "Efter onsdag kommer torsdag!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0