Kan klocka gå lite snabbare!

HHHHEEEEJJJJJ!!!!

Jag är såå uttråkad, sitter och kollar på 90210. Vill bara att klockan ska bli 22.00 så att Big Brother kan börja.
Nej nu låter jag som en bitter gammal tant ;)
Oj Oj var fin idag bara att jag hade håll så kunde ju inte rida som vanligt men han var fin iaf. Vi skrittade ut i skogen 20 minuter också. MYS! Logerade Casanova i spöregnet :/ Men på torsdag kommer hovis. Så då kan jag rida som vanlig på honom! :D


Måste bara tipsa! Jag fick en sådan av mamma nu när hon kom hem i från resan. Det är en pincett med lampa. Grymt bra! Min är lite annorlunda men aja.
Denna finns på H&M på för 140:-







Lina Dolk



0 Kommentarer till "Kan klocka gå lite snabbare!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0