När jag började rida.

Fick en fråga i kommentarerna, kul!
"Hur länge har du ridit igentligen?? skulle vara kul och veta, när du är så grymt duktig :)"

Svar: Tack snälla för de orden! Eftersom mina systar hade hästar innan jag föddes har jag haft tillgång till hästar hela mitt liv =) Jag fick ta över Elins b-ponny Viggen när jag var 3-4 år. Sedan fick jag min första egna b.ponny Farabella! Hon kom från Brolöten och var Emelie Brolins första ponny. Av Emelie fick jag även låna hennes enormt duktiga b-ponny King co som har vunnit ett flertal SM. Det var på King co jag fick börja lära mig rida!
Och nu är jag 13 år och kommer fortsätta i fleraflera åt till hoppas jag ;)

Kom gärna med fler frågor!

Bild från idag, trötta men nöjda med dagens pass.
Lägger upp film från träningen lite senare.



Snyggt schabrak tycker jag:



3 Kommentarer till "När jag började rida."

elin Skriver:

sv; de är as snyggt :)

vad haru gjort idag då? :)

2011-04-05 | 22:14:48
Blogg/Hemsida: http://powniiees.blogg.se/
Sara Skriver:

Fin han är din ponny!

2011-04-06 | 11:17:45
Anonym Skriver:

tack för svaret!! :D

2011-04-06 | 12:41:42





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0