Påsklov!

Nu är jag tbx framför datan :D
Har varit och tränat för Camilla idag. Gick super. Red igenom FEI Mästerskap två gånger. Passar oss bra ;) Det händer saker hela tiden, och då hinner han aldrig bli lång och låg. Lämnade även E-type hos Camilla, han ska stå där en vecka. För jag är borta på söndag och jag och Elin åker torsdag - fredag till Grums. Så då tar min snälla faster hand om Ove och Casanova ;D Mormor kommer även imorgon, Mamma och Pappa åker till medelhavet en vecka, Elin och Rasse är i Spanien. De kommer hem på måndag ;) Åkte idag.
Lyllo dom, dom ska kolla på fotboll. Real madrid-Barcelona. Men jag var ju borta i vintras ju ;)



;D





Lina Dolk


1 Kommentarer till "Påsklov!"

Rebecka Skriver:

sv: Ja visst kan jag göra en design till dig, men är inte så duktig ;)

Hur vill du att den ska se ut? :)

Kram

2011-04-16 | 20:44:36
Blogg/Hemsida: http://bjorkendal.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0