Seg var ordet!

Svar till Jessie:
Jaha lycka till i skåne! Vilka klasser rider du? ;)
Hälsa tbx! Lycka till, spöa skiten ur dom och ta publiken med storm!
Smsar dig så fort jag kan på tor och fre!
Kul att du tycker bloggen är roligare nu ;D
Kram! ♥


Jessie & Adde!



Hallliihalllåå!
Mår bättre nu, men är seg i kroppen. Så jag red bara Oj Oj idag. Han var stark och inte loss i början, men sen blev det mycket bättre, han kändes jätte fin i traven ;) Men var ganska seg så kunde inte rida som vanligt.
Har inte så mycket mer att säga förutom att Jullan kommer imorgon ;D Det var länge sen! 


Vårat stall. 


Oj Ojs outfit idag ;)  


VARNING SE UPP! Haha Elin prövade traktorn idag ;)





Hmm vet inte riktigt, jag tycker inte att dessa ridbyxor var speciellt snygg! Passar bra på en clown!
Elr vad tycker ni?










Lina Dolk






3 Kommentarer till "Seg var ordet!"

Anonym Skriver:

buhu, det gick inte att se bilden på erat stall x(

2011-04-12 | 21:25:30
Jessie Skriver:

lagtävlna, mästerskap :)

Det fixar jag lina ;) kanon har du samma nummer som förut? :)

2011-04-12 | 23:35:29
Blogg/Hemsida: http://jessiiejjohansson.blogg.se/
Jessie Skriver:

lagtävlna, mästerskap :)

Det fixar jag lina ;) kanon har du samma nummer som förut? :)

2011-04-12 | 23:39:19
Blogg/Hemsida: http://jessiiejjohansson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0