Sjuk -.-

Heeej!

Imorse när jag skulle till skolan mådde jag INTE bra. Ont i magen. Så har varit hemma idag, nu känner jag mig mycket bättre.
Sitter och pluggar pogram till Grums. Jag och Elin åker dit nästa torsdag till lördag tror jag att det var ;)
FEI Lagtävlan och FEI lnd.Mästerskap
Mästerskap har jag aldrig ridit förr, så det blir kul och se hur det går ;)
Hoppas att jag och Oj Oj kan ta något kval till SM då :D
Nej nu ska jag plugga lite -.-




Bilde sen helgen!





Lina Dolk





2 Kommentarer till "Sjuk -.-"

Jessie Skriver:

Lycka till i grums gumman! Jag är i Skåne den helgen och startar där! vi måste ha sms kontakt under helgen. Hade vilja åka till grums och titta men jag tror inte vi hinner det! :( Men stort lycka till Familjen hälsar ;*

ps. vad duktig du har blivit på att underhålla bloggen! :D mkt kul att läsa!

2011-04-12 | 15:19:21
Blogg/Hemsida: http://jessiiejjohansson.blogg.se/
Matilda Skriver:

Åh vilken söt hund!!

2011-04-12 | 20:03:01
Blogg/Hemsida: http://vickysutbildning.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0