Sorry!

Jag har haft fullt upp i helgen så har inte haft tiden att blogga. Men nu är jag tbx!
Jag sitter nu med Emma Axelsson och Erica Abrahamsson ;) Vi har grymt kuuul!

Taggar tills på torsdag! Red Oj Oj idag han var fin men jag var slarvig! Fyy på mig.
Sen longerade jag Casanova. Ove fick vila idag.

Men tänkte ladda upp lite bilder sen i söndags ;)


Framridningen.


Skritt



Tittut ;)

Laget innan prisutdelning ;) TAGGADE!

Vi är gryma! Ifrån vänster: Jag, Linnea S, Pernilla, Linnea P, Alice :D

;D


2 Kommentarer till "Sorry!"

Anonym Skriver:

Jag känner igen Linnea S häst, har den tävlat sm?

2011-04-20 | 14:34:55
tove Skriver:

va gullig ;)

2011-05-05 | 10:39:42
Blogg/Hemsida: http://feztizz.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0