Svar på frågorna.

Svar på frågorna!

Vad tycker du var det bästa med Prim?
Att han är en riktigt läromästare, gjorde jag rätt blev allting väldigt enkelt. Och att han alltid var så glad. Världens bästa b-ponny enligt mig ;)

Hur gammal är du?
Jag är född 1997, alltså 13 år

Vad fastnade du för med Oj Oj?
Letade efter en ponny med mycket energi och som jag kan sattsa med. Oj Oj har allt, han är en fantastisk ponny som är väldigt svår att rida, men när allting klaffar är han magisk!
 
Vad är det bästa med Oj Oj?
Det bästa är att han verkligen älskar att jobba. Han blir aldrig trött utan vill hela tiden mer.

När köpte du OjOj? Och tror du att du kommer kvala till SM i år?
Jag provred honom innan jul och mellan jul och nyår kom han från Norge hem till mig! Jag hoppas verkligen det, och mitt mål är det. Sedan får vi se om vi lyckas detta år eller nästa.

Filma hur du knoppar och lindar!
Det kan jag göra, men glöm inte att alla har vi olika smak, men visst kan jag visa hur jag gör =)

är du tsm med nån, isåfall vem??
Inget svar på denna fråga ;p

hur många gånger i veckan rider du??
Eftersom jag har tre hästar så rider jag väldigt mycket. Oj Oj går cirka 5-6 gånger i veckan, Casanova 5 gånger och Sir Owein 3 gånger. Jag varierar mellan dressyr, hopp, ut i skogen, och longering.

har du nån favoritras på hästar??
Welsh!

hur gör du ditt hår när det blir så där fina lockar?? :)
Jag använder locktång, då blir det enkelt. Bäst blir det när någon annan gör på mig, svårt att få till det bra bak annars.

har du gått på ridskola?
Nej det har jag aldrig gjort, min syster hjälpte mig istället :)

har du ngra syskon mer än elin?
Jajemen! En storebror som heter Jens och en storesyster till som heter Emma. Emma och Elin är tvillingar. Emma red också förrut, men har valt att resa istället¨

Idag ska jag träna dressyr på Oj Oj, blir mest lösgörande arbete, Casanova ska jag rida ut på.



0 Kommentarer till "Svar på frågorna."






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0