Taggad!

Hej hej!

Imorgon blir det en lång dag! Linnea startar kl 08:35 och jag startar 16.21 -.- Linnea har en start där mellan också ;) Men jag ska kolla/hjälpa de andra i laget också :)

Idag har jag ridit Casanova och Ove idag. Ove var jätte fin i traven, men han bockade i galoppen. Men då lutade jag mig bakåt, då gick det mycket bättre ;)
Casanova var jätte fin. Red igenom pogramet, det gick jätte bra det med :D

Sen släppte jag ut hästarna och tog stallet. Sen har jag varit hemma och tagit det lugnt. Jag har pakat och badat Casan på em också. Mormor kom idag också ;)

Lite bilder!


Så här började Casanova sin uppladning idag ;)


Lena och Alvin kom förbi en sväng! :D

Så här flätar jag svansarna. Fiskbensfläta där nere!

Smörjer även in hovarna i hovbalsam ;) Då blir de rena och glansiga :P

Så här mycket räkor åt jag...

och mormor så här ;)

Fick Påskägg av mormor, chocklad och lite pengar! TACK MORMOR <3

Mums!

Min "lilla" sötnos! MIO♥







Lina Dolk


1 Kommentarer till "Taggad!"

Anonym Skriver:

varför kunde du inte säga om du var i ett förhållande på frågestunden igentligen?? :o inte så att du ska känna dig tvingad till att säga de men undrade bara :)

2011-04-16 | 21:45:26





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0