Dålig uppdatering!

Förlåt för det dåliga bloggandet idag, har haft annat att tänka på!

Har vairt i skolan som vanligt, hade min första sånglektion idag ;) Det var kul!
Istället för att spela något instrument t.e.x som piano som jag spelade förut, så tar jag sånglektioner istället ;)

Har ridit Casanova och Ove idag.
Casanova var fin. Vi övade lite ryggningar och LA delar. Det ända som inte riktigt sitter ännu är ryggningar och skänkelvikningar.

Ove var okonsentrerad idag, men alla har ju sina "bra" och "dåliga" dar. Men stundtals var han fin ;)

Bilder på när Casanova hoppar kommer snart ;P


Haha när jag köpte Oj Oj fick jag med detta schabrak, haha!
Det står ju Agria Djurförsäkring fast på Norska.
"dyre" forsikring ;)


0 Kommentarer till "Dålig uppdatering!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0