Finaste

Fick denna kommentar: Kan du inte lägga ut din favorit ponny i alla kat- b,c,d :) inte dina egna och så klart dressyr! :D

Svar: Absolut här kommer de!

Kategorie B är självklart Findus väldigt fin, alltid så smidig i sina rörelser och fin form. Men jag gillar lite mer power i det hela och därför blir min favorit Mistral med Alicia i sadeln. Prim är ju alltid min favorit ;)



Kategorie C går min favorit till Casio, UNDERBAR!



Kategorie D blir Jarno favoriten. En riktig sagoponny att se på. Han ser så välriden ut och ser alltid glad ut att visa upp sig.



Fast det finns så många fina hästar på svenskmark just nu och det är väldigt kul att se alla på tävlingarna.
Svårt att välja ut 1 i varje kategorie finns så mååånga men detta fick bli mitt val =)


3 Kommentarer till "Finaste"

e Skriver:

Fin blogg! :))

2011-08-16 | 22:45:32
Blogg/Hemsida: http://ponnihestar.blogg.se/
Sara Skriver:

Sjukt fin blogg! :D



Hur är det med dig idag? :)

2011-08-16 | 23:01:43
Blogg/Hemsida: http://nolongerironic.webblogg.se/
Alice K Skriver:

hej. jag själv tävlar lokal dressyr kan du inte välja dina favoriter som tävlar lokalt. ( förutom fina egna)



Mvh Alice

2011-08-17 | 07:34:27





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0