Gästblogga!

Tänkte se om någon skulle vilja gästblogga?
Det enda kravet jag har är att det max ska vara två bilder samt att jag vill att det ska handla om tävling.
Och ämnet tävling kan vara stort så skulle vara kul att läsa lite om andras tävlingar.
Behöver självfallet inte endast vara dressyrinlägg gärna andra grenar också!

Om du vill, mejla en text samt två bilder till min hotmail [email protected]
Samt glöm inte skriva vilken blogg ni har så jag kan länka er vid inlägget!
Har över 250 läsare varje dag så kan vara kul att bli länkad. Inte alls som "storbloggarna" men iaf ;)

Pic. "mitt" division tre lag =)



3 Kommentarer till "Gästblogga!"

Anonym Skriver:

Åh! Gillar bilden! ;)

2011-08-19 | 18:58:15
Linnea Skriver:

Liiiinaaa?! Är du bra på att fixa ihop Outfit´s? Behöver din hjälp ;P Kolla bloggen och skicka in ditt bidrag! :D <3

2011-08-19 | 20:06:55
Blogg/Hemsida: http://linneaphilipson.devote.se
Jessica Skriver:

Tack så mycket Lina!

Och tack för kommentaren, det uppskattar jag mycket :)



Kram

2011-08-19 | 20:19:27
Blogg/Hemsida: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0