Målet med SM

Tänkte skriva mitt mål med årets SM.

Mitt mål har jag redan uppnått, jag blev en av de 25 bästa i kategorie C som får delta. Bara det är en häftig känsla och som jag är stolt och glad över.
Jag har haft OJ OJ i 8 månader och det är otroligt hur fort det har gått, hur pass mycket han har lärt mig på denna tid. I år vill jag ha roligt, se på bra ritter och framförallt verkligen RIDA inne på banan. Ofta blir jag väldigt spänd och då slutar jag helt rida. Jag ska få igång både honom och mig och ha kul tillsammans! Vill höja mina ritter mot ponny derbyt och ha en bra känsla när jag skrittar ut =)

Tycker det ska bli superkul och roligt att Elin, Mamma, Pappa , Rasmus och familjen Carlsson ska heja på!
Vi alla bor på camping och har en semester ihop =)
Här är damen Carlssons blogg ;) http://alicecarlsson.devote.se/



2 Kommentarer till "Målet med SM"

alice carlsson Skriver:

bra mål lina! :)

Vi hejar och stöttar dig! <3

PUSSS ses på fredag! <3

2011-08-10 | 22:06:18
Dressyrteam Skriver:

superfin blogg! :D

2011-08-11 | 09:46:26
Blogg/Hemsida: http://dressyrteam.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0