SM- torsdag

Lite bilder från tävlingen samt ikväll i vår mysiga stuga!

OJOJ i boxen



Snyggt Svanberg har gjort på sin buss va? Fina Jarno!



Jag och Victor. Jag flätar Prims svans, det kan faktiskt tjejer bättre ;)
Imorgon ska jag även knoppa honom och sedan självklart hålla båda tummarna för de! Jag själv startar 16.30 men ska besikta OJ OJ strax efter 8. Tycker det känns lite överaarbetat då det faktiskt sitter tre domare på banan och har stenkoll på alla.




OJ OJ har koll på alla i "hans" stall. Super att de har fodringshjälp på plats, alla hästar får du frukost samtidigt! Samt att vi får lite längre sovmorgon ;)




Nu har vi haft kräftskiva här i stugan på campingen, jättemysig stuga med allt som behövs finns :P Lyx! Finns även pool men det ser ju inte vädret så lovande ut för











0 Kommentarer till "SM- torsdag"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0