Svar på kommentar!

Fråga: har du 3 hästar? casanova, ojoj och sir owin eller nåt?
har linnea också 3 ? vicktory , ove och kalinka?
vem är de som är tillsalu av dina hästar?
ska du köpa en till häst om du får henne eller honom såld?
vad kostar den hästen som du ska sälja?


Svar: Ja jag har 3 hästar. 
Ja Linneas hästar heter Victory, Kaffe och Kalinka.
Casanova kommer att bli till salu efter Ungponny SM i oktober.
Nej jag ska inte ha någon ny.
Vi har inte satt något pris än, vi ska se hur han går på Ungponny SM och i LA klasserna ;)






1 Kommentarer till "Svar på kommentar!"

Linnea den bästa Skriver:

Liina Du glömde Nellie, på tal om Nellie, jag kom på att jag har alla ponny katigorier(stavning)

2011-08-10 | 13:40:51
Blogg/Hemsida: http://linneasward.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0