Back on track

Se frågan nedan.

Hej! Nu är ju jag ingen expert på sånt här, men som vanligt lämnar jag min personliga åsikt. Trist att de inte vill hjälpa dig i veckorna. Men du kan använda de bara på helgerna när det är du som tar hand om din häst. Man ska dessutom vila lite ifrån back on track och inte använda de varje dag för att de ska ha en mer verkande effekt när du väl använder dem. så det är bättre att använda de på helgen än aldrig :) du kan ju använda paddarna när du tränar istället på vardagarna, ett tips bara :)
Lycka till!



1 Kommentarer till "Back on track"

Anonym Skriver:

Är dina vänner avundsjuka på dig för att set går så bra med alla dina hästar? Jag skulle vara!!;)

2011-12-08 | 19:21:06





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0