För lång

Fick kommentaren nedanför.
Och nej jag är inte för lång att rida Casanova och Oj Oj, och jag lär inte växa särskilt mycket till heller, och för tung är jag inte. Däremot är det ett frågetecken hur länge till jag kan rida Ove, han är ju en b-ponny, men är inte för tung för honom heller så jag fortsätter att utbilda honom så länge jag kan :)

Om du tittar på bilderna där jag rider E-type så ser du att jag är alldeles för liten/kort att kunna gå upp på storhäst och få till det bra. Men däremot är det väldigt kul att rida storhäst :) hoppas du är nöjd med svaret!
Kram



2 Kommentarer till "För lång"

Alexandra Skriver:

Var bra tvungen att kommentera, man kan faktiskt klara av en storhäst bra även om man är kort så där sitter nog inte problemet ;) jag är bara 154cm (20år) så jag måste rida storhäst och inga större problem med det. Har hästar från 160-170cm. Men det är svårt att kunna rida tungridna hästar bra dock! Nu vet jag egentligen att du inte menade så men var bara tvungen att på peka ;) Eftersom du är så rutinerad vet du egentligen att man kan vara kort och rida bra ändå! tycker att du har en grymt bra blogg och lycka till med alla dina hästar! Är kul att kunna glädjas åt andra när det går bra tycker jag!

2011-12-05 | 19:33:29
Blogg/Hemsida: http://alexxkjorsvik.blogg.se/
elise Skriver:

Du är verkligen inte för lång för dina hästar lina! Va kvar på ponny så länge du kan, och jag tror nog du kommer ha ponny tills du blir 18 (om du inte vill ha häst tidigare då)

2011-12-06 | 10:01:27
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0