Fråga

Lisa frågar: Hej, jag undrar om du får vila nu när hästarna har vila , eller visst stallarbete har man men gör du någe med hästarna eller har dom helledigt :p

Svar: Hej! Jag har det väldigt lugnt nu, stor skillnad ifrån när man håller igång tre hästar i tävlingskondition ;)
Jag och Elin tar stallet varannan dag. Då blir vi både helt stallfria och får ledigt. Tror det är nädvändigt för att orka sedan när man sätter igång igen. Idag tog Elin stallet helt och tog in hästarna, bytte täcken och sånt.

Mamma och Jag åker till Stockholm senare, shopping och Idol finalen! Någon som ska dit?=)


image description


5 Kommentarer till "Fråga"

Rosanna Skriver:

Skulle du kunna göra ett inlägg där du skriver hur mycket hö och kraftfoder dina hästar äter om dagen?As fin blogg.



2011-12-09 | 14:55:42
Lisa gustafsson Skriver:

Tack för svaret <3

2011-12-09 | 15:04:28
Lisa gustafsson Skriver:

Hej ,skulle du kunna skriva om ditt mål inom ridningen :D

2011-12-09 | 16:02:47
amanda Skriver:

Hur sminkar du dig?asså vad använder du för smink? Ex. mascara, puder, ögonskugga, foundation, concealer, eyeliner osv.

Du är jättesöt o skitduktig på att rida!! :D

2011-12-09 | 18:18:13
Jessica Skriver:

Japp, jag var i Globen igår på Idol-finalen! Vart satt du? :)



Kram

2011-12-10 | 10:46:58
Blogg/Hemsida: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0