Frågor

Se frågorna under så svarar jag här ifrån mobilen!

1. Åh vad kul att det funkade för din häst! Hoppas hostan lindras så småningom det brukar ta tid. Kul! Ja jag rekommenderar slickisarna då hästarna verkligen älskar smaken också:)

2. Tack för tipset, ska in och kolla!:)

3. Ja det är många rosetter, men jag har haft tre hästar på tävlingarsbanorna i pr så oddsen har varit bra:) de alla har gått riktigt bra också. Går du på ridskola? Ibland får man ju låna deras hästar att ställa upp på tävling med. Kolla efter!



2 Kommentarer till "Frågor"

Lina Skriver:

japp jag går på ridskola eller det är liksom en privat ridskola och jag rider typ unghästar eller de som inte kan hoppa så himla bra så jag vet inte riktigt hur det skulle gå haha :)

2011-12-12 | 19:37:22
lina Skriver:

jag undra också hur du har lärt dig rida så bra? :)

2011-12-12 | 19:40:08





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0