Lucia 2011!


Sara och Linn

Emma

Jag lockar Matildas hår

Linnea, Matilda och jag

Astra, Hilda, Christian och Björn



Madde

Några i b-laget!

Innan uppsjungning

Haha några supraner!

Becca, Maja och Hedvig

Taggade brudar!

Min fina vän!



Jullan och Linn

Gymnasiet

Haha killarna på gymnasiet bjöd på show!

Flens Lucia som blev Isagel!

Hihi

Uttåg!


Jag har filmer också vill ni se?


2 Kommentarer till "Lucia 2011!"

Anonym Skriver:

såg på fb att de hände en sak med din kompis under lucian.. tråkigt :( de va inte bara hon.. men hon drabbades värst, tyvärr :/

hoppas hon mår bättre nu! <3



(ps. du behöver inte acceptera kommentaren om du inte vill att andra ska veta.. ditt val! <3 vill bara att du ska veta att jag står vid din sida! (någon kommer säkert fråga vad som hänt osv..) )

2011-12-14 | 22:39:07
Anonym Skriver:

Ja fiiiilm!!! :D Så Juliette blev inte Lucian? :( Har hon tagit bort hennes blogg: "juliettebergkvist.blogg.se"? Har hon "onceaggaiin" kvar?

2011-12-16 | 23:42:05





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0